ActionScript 3.0 - Temel
Sınıf Eğitimi
Yazılım Geliştirme
4 GÜN
ActionScript 3.0 Temel, web ve interaktif ortamlar için etkileşimli ileri düzey Flash animasyonları hazırlama hakkında bilgi edinmek isteyen kullanıcılar için tasarlanmış bir eğitim programıdır.
EĞİTİM MODÜLLERİ
Modül 1 : ActionScript’e Giriş
ActionScript Geçmişi
ActionScript Editör Seçimi
Action Panel
ActionScript Kod Yazma Tipleri
trace() Fonksiyonu Kullanımı
Comments
Modül 2 : Syntax
Noktalama Kullanımı
Parantez Kullanımı
Sabitler ve Rezerve Edilmiş Kelimeler
Modül 3 : Veri Tipleri
Boolean Veri Tipi
Number,int ve uint Veri Tipleri
String Veri Tipi
Object Veri Tipi
Veri Tipi Dönüşümleri
Modül 4 : Değişkenler
Değişkenleri Tanımlamak
Global Değişkenler
Local Değişkenler
Değişkenleri Silmek
Modül 5 : Operatörler
Matematiksel Operatörler
Atama Operatörleri
Artırma Azaltma Operatörleri
Mantıksal Operatörler
İlişkisel Operatörler
Modül 6 : Koşullu İfadeler
If...else Kullanımı
If...else...if Kullanımı
Switch Kullanımı
İç İçe Koşul Kullanımı
Modül 7 : Döngüler
For Döngüsü Kullanımı
For...in Döngüsü Kullanımı
For each...in Döngüsü Kullanımı
While Döngüsü Kullanımı
Do...while Döngüsü Kullanımı
Modül 8 : Fonksiyonlar
Fonksiyon Oluşturmak
Fonksiyonları Kullanmak
Fonksiyonlara Parametre Göndermek
Öntanımlı Parametre Kullanımı
Arguments Kullanımı
Fonksiyonlardan Parametre Döndürmek
İç içe Fonksiyon Kullanımı
Modül 9 : Dizi (Array) ve Collection
Dizileri Tanımlamak
Indekslenmiş Dizileri Kullanmak
Dizilere Veri Eklemek ve Silmek
Dizi Elemanları ile İşlem Yapmak
Dizilerin İçeriklerini Sıralamak
Dizilerle İşlem Yapmak
İlişkisel Dizi Kullanımı
sortOn() Metodunu Kullanmak
İki Indeksli Dizi Oluşturmak
Object İçerisinde Dizi Kullanmak
Modül 10 : Nesne Yönelimli Programlama
Nesne Yönelimli Programlama Nedir
Package Nedir, Nasıl Tanımlanır ?
Classları Tanımlamak
Tanımlayıcı Fonksiyon ve Metod
Tanımlamak
Özellik Tanımlamak
Uygulama İçerisinde Class’ları Kullanmak
Extends Kullanımı
Class’lar İçerisinde Import Kullanımı
Dynamic Class Kullanımı
Protected ve Final Deyimleri
Static metod ve Özellik Tanımlamak Const
Özellik Tanımlamak
Override ve super() Kullanmak
Get ve Set metod Kullanımı
Modül 11 : Olay (Event) Yönetimi
Eventleri Tanımlamak
Eventleri Silmek
MouseEvent Sınıfı
Class İçerisinde Event Kullanımı
KeyboardEvent Sınıfı
EnterFrame Event Kullanımı
Modül 12 : Tarih ve Zaman Kullanımı
Date Object ve Özellikleri
Timer() Kullanımı
Dijital Saat Oluşturma
ÖN KOŞUL EĞİTİMLERİ
Bu eğitim için herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır.
BU EĞİTİMİN DEVAMINDA ÖNERİLEN EĞİTİMLER
ActionScript 3.0 - Temel eğitimini alanlara, aşağıdaki eğitimleri de almalarını öneriyoruz.
UZMANLIK HEDEFLERİ
ActionScript 3.0 - Temel eğitimi aşağıdaki uzmanlık hedeflerini içermektedir.
Uygulama Önyüz Geliştiricisi
Web Sitesi Tasarımcısı
Web Uygulama Geliştiricisi
EĞİTİMİN İLGİLİ OLDUĞU SINAVLAR
Eğitimin sınavları yoktur.
EĞİTİMİN İLGİLİ OLDUĞU SERTİFİKALAR
ActionScript 3.0 - Temel eğitimini alanlar aşağıdaki katılım sertifikasına sahip olacaklardır. Diğer sertifikalar için katılımcıların ilgili sınavları almaları gerekmektedir.
TEKNOLOJİ ÜRETİCİSİ
YORUMLAR
Verilen eğitim ve hocamızın öğreticiliği tek kelime ile mükemmel. Teşekkür ederim.
İstanbul